پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای بیماری های کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای بیماری های کلیوی

بیماری کلیه یک بیماری مقاوم تر به کنترل شود و تحت درمان بیماری است، معمولا دوره طولانی بیماری و عود بالا وجود دارد. دلیل این است که سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده تعمیر نیست و عملکرد کلیه بهبود نشده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان جدید برای بیماری های مختلف کلیوی با ترکیب طب چینی سنتی و نظریه نهایی پزشکی و فناوری پزشکی پیشرفته است. برای مدت زمان طولانی آن یافت شده است که طب غربی می تواند علائم این بیماری را درمان اما نه اگر چه اثرات سریع و آشکار وجود دارد. داروهای چینی برای درمان جسم بیماری به علائم ناپدید می شوند به طور طبیعی هستند، اما نیاز به زمان نسبتا طولانی برای بهبود اثرات.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy TCM پزشکی در تکنولوژی و استفاده از روش اسمز بر اساس به طور قابل توجهی پیشبرد اثر بخشی داروهای چینی ساخته شده است. آیا خارج استفاده می شود. داروهای چینی خواهد شد را به پودر میکرونیزه قرار داده و به کیسه های کوچک است.کیسه های خواهد شد در راه حل های خیس و تحت پشت بیمار در برنامه قرار داده، در حالی که.

از آنجا که داروها میکرونیزه و خارجی در مناطق کلیه اعمال فقط، دارو مواد تشکیل دهنده فعال طور مستقیم می تواند نفوذ آسیب کلیه و آسان تر است که به وسیله بدن جذب می شود. این دارو غربی طبیعی و ایمن تر است و موثر تر و کارآمد تر از طب سنتی چینی است.

در طی درمان بیماران را مجبور به انجام هیچ چیز به جز دروغ در پشت و آرامش بخش کنید. این بسیار راحت است و بیماران حتی ممکن است احساس خون راه بندازیم در بدن شما. بیماران ممکن است کمک های آشکار از علائم و ناراحتی خود را داشته باشد. پس از درمان، بیماران احساس خوب و برخی از شروع پس از چند درمان اسمز به عرق. آیا افزایش حجم ادرار و ادرار بیشتر شبیه که باید باشد خواهد بود.بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ادرار صرف تقریبا مثل آب به دلیل کلیه موفق به حذف مواد زائد متابولیک. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند ادرار ابری خود را که به معنی عملکرد کلیه خود را به بهبود است را.

بیماران فشار خون بالا، تورم و سایر علائم خواهد شد از پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برطرف می تواند کمک به از بین بردن استاز خون، ترویج گردش خون تا حد زیادی بهبود ایسکمی، هیپوکسی، فشار بالا، فیلتراسیون بالا، پرفیوژن بالا کلیه است.

داروهای چینی نیز ممکن است ضروری آمینو، ویتامین ها، مواد معدنی برای ترمیم بافت های کلیه آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA در سلول های ذاتی کلیه ساختار کلیه به تدریج تا آسیب دیده ارائه و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

بالا بر روی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای بیماری های کلیوی، اگر شما علاقه مند در مورد ما، هنوز هم توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و ورزشگاه تا به همه اطلاعات. اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید کارشناسان ما آنلاین مشورت، به ما ایمیل: @ hotmail.com بیماری کلیوی، و یا یک پیام زیر را ترک کنید!





:: برچسب‌ها: CKD درمان، طب چینی، CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: